Filmproduktion

Filmprduktion for små, mellemstore og store virksomheder

Filmproduktion i form af TV-Reklame som har fokus på call to action eller branding. Det er vigtigt at overveje hvad der gør din virksomhed unik, og hvad der er det tiltrækkende element. Er det fx at spille på følelser, humor eller kvalitet til en god pris som i denne TV-Reklame. Hav fokus på kanalens retningslinjer, og sørg for at brandet fremstår tydeligt.

Få nye kunder med en professionel reklamefilm. En gennemtænkt reklamefilm kan levere et budskab visuelt, uden at fortælle det. Det kan have stor effekt når modtageren selv danner konklusionen. I denne video lagde jeg vægt på tryghed og sikkerhed. Disse punkter er meget vigtige købsmotiver for målgruppen, og det øger derfor salget.

En biografreklame er ofte omkring 12-20 sekunder, og på den tid skal man fange biografgængerne. To virkemidler til at skabe den reklame som skiller sig ud fra de andre, kan være humor og call to action. Ved et lokalt reklamespot, kan man at inddrage blikfang i form af genkendelige ting fra lokalområdet.

Drone videoer kan indgå som element i en samlet video, eller som enkeltstående videoer. Drone video benyttes ofte i produktioner for ejendomshandel, logistik, håndværk eller turisme. Uanset brugen af videoen ligger jeg vægt at levere en sikker og lovlig flyvning, som overholder de gældende regler. 

Få lavet en produktvideo som fremhæver værdien, produktet giver til forbrugeren. En produktvideo kan laves i forbindelse med et event, og derved spille på troværdigheden. Dette kan suppleres med klassiske og elegante studieklip, som kan benyttes i en reklame, på hjemmesiden eller som content på sociale medier.

En busreklame skal først og fremmest fange opmærksomheden uden lyd, derfor kan man med fordel benytte grafik. Det kan man med fordel anvende call to action. Passagerene højst sandsynligt allerede sidder med deres mobiler i hånden. Få dem til at bruge transporttiden på din hjemmeside, app eller webshop.

Det gode samarbejde

Det gode samarbejde handler om at I som virksomhed bliver inddraget i produktionen af videoen, i en så høj grad i ønsker. Jeg er god til at være selvkørende, så hvis i ikke ønsker at skulle fokusere på det, så lader i bare mig klare det.

Planlægning af filmproduktion

Inden en filmproduktion vil jeg gerne have nogle informationer om virksomheden. Gør dig gerne nogle overvejelser omkring punkterne, eller lad os besvare dem i fællesskab.

Hvem er I ?

Jeg vil spørge ind til jeres virksomhed og hvilke services i tilbyder. Hvordan skiller I jer ud, og hvilke problem løser I for jeres kunder ?

Hvem er jeres målgruppe ?

Det er vigtigt for mig at vide hvem der er jeres primære målgruppe og hvilken målgruppe i ønsker at ramme med videoen. Mere specifikt vil jeg gerne kende målgruppens alder, køn, interesser, beboelsesområde og andre kendetegn. 

Målet med videoproduktionen ?

Ønsker i generelt at få flere kunder, nye kunder, kommunikere til eksisterende eller gamle kunder?

Ønsker i at formidle et budskab internt i virksomheden? 

Har i selv forstillinger om filmproduktionen?

Hvilke ideer har I selv til videoskabelsen? Skal der fx  indgå dronevideo, voiceover, musik og har I nogen ønsker til de medvirkende.

Hvor skal videoen benyttes ?

Skal videoen benyttes på hjemmesiden, sociale medier, TV, biografen, bussen, i butikken eller hos jeres virksomhed.

Lokation / lokationer ?

Har i gjort jer nogen tanker om hvor og hvornår videoen skal filmes?

Ønsker I flere videoer ?

Ønsker I fotografering ?

VIdeodiscipliner

En filmproduktion kan skabes med forskellige virkemidler

Få et overblik over virkemidler som kan være med til at gøre en video ekstra unik. Det er forskelligt for hver enkelt virksomhed hvad der fungerer, og hvor ‘moderne’ en video kan være.

Professionel lydoptagelse, voice-over, musik, effekter og forstærkende lydoptagelser som understøtter det visuelle.

Gør en video ekstra unik med drone video. Disse videoer godt blikfang som har en evne til at skabe etablerende billeder. Det gør modtageren helt klar over hvor man er. Drone videoer er specielt gode til at illustrere kapacitet og geografisk placering

Det som ofte adskiller en flot video fra en professionel video, er når der er bevægelser i videoen. Her benytter jeg gimbal, steadicam, slider, drone og gør bevægelserne ekstra lækkre i redigeringsprocessen.

I skal forstille jer en billedefrekvens hvor noget som burde være i bevægelse på magisk vis står helt stille. En himmel fyldt med skyer som suser forbi imens mørket sænker sig. En video som hurtigt zoomer helt ind på et objekt fra 300 meters afstand på 5 sekunder, det er blot nogen af de virkemidler jeg kan tilføje til jeres video.

En samlet løsning til dig

Jeg mener at jeg kan give mine kunder den bedste service, da jeg kan hjælpe på flere områder. Dette kan være meget tidsbesparende for en virksomhed. 

Udover at producere videoindhold kan jeg også skræddersy et samlet tilbud til jeres virksomhed, som indeholder præcis det I har brug for. Det betyder at I ved hvad i betaler for, og hvad en filmproduktion vil koste.

Du er altid velkommen til at komme forbi kontoret. Lad os tage en uforpligtende snak over en kop kaffe, og se om Muvifo er det rette match for jeres virksomhed. Du kan også kontakte mig via mail og telefon, se mere på kontaktsiden.

Filmproduktion for virksomhed

Fundamentet for en vellykket video er et defineret mål, god planlægning og et godt samarbejde. Det er vigtigt for mig at jeg kender jeres virksomhed, og derfor vil jeg spørge ind til virksomheden og jeres mål med videoen. Det handler i korte træk om at formidle et enkelt budskabet, kort og præcist, for at få den bedste effekt. Det er min opfattelse at man som virksomhed prøver at fortælle modtageren så mange ting, at modtageren ikke fanger budskabet. Derfor køres filmproduktionen målrettet. Jeg ligger stor vægt på at finde den unikke ide og formidle det visuelt på et højt niveau.

filmproduktion for virksomhed
videoproduktion og fotografering for virksomhed filmproduktion produktvideo

Jeg er klar til at hjælpe

reklamefilm kommunikationsstrategi med videoproduktion og fotografering reklamevideo og præsentationsvideo 360 graders foto

Filmproduktion

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OM FILMPRODUKTION

Prisen på en filmproduktion bliver beregnet ud fra tiden en filmproduktion tager at optage og redigere. Der tillægges eventuelle udgifter i form af statister, udstyr, transport eller andre. Inden en filmproduktion påbegyndes gives der en fast pris, som kunden godkender eller afviser. På den måde ved kunder altid hvad det koster, og undgår uforudsigelige ekstraregninger. Jeg har før forsøgt at afregne mine priser via timepris, og her har mine kunder efterspurgt en fast pris. Derfor har jeg valgt at gøre det på den måde.

Det er meget forskelligt hvordan en produktion forløber, da alle kunder har forskellige behov. Det er forskelligt hvor meget virksomheder ønsker at deltage i produktionen, og her prøver jeg altid at matche den enkelte virksomheds ønsker.

Her er et eksempel på hvordan processen kunne være:

1. Virksomheden kontakter mig på mail eller telefon og ønsker en filmproduktion.

2. Vi tager en snak omkring det ønskede mål for produktionen.

3. Der bliver sendt et tilbud på produktionen afsted til virksomheden (Fast pris).

4. Forberedelsen af produktionen starter når virksomheden har godkendt.

5. Virksomheden modtager en plan for produktionen/produktionerne.

6. Produktionen går i gang.

7. Materialet redigeres og tilpasses i forhold til aftalen med virksomheden.

8. Materialet afleveres og godkendes af virksomheden.

9. Hvis der er rettelser bliver de ordnet, og materialet afleveres inden deadline.

10. Ønsker virksomheden yderligere vejledning vedr. udgivelse, kan de kontakte mig.

Filmproduktion :

  • Reklamefilm
  • Biografreklame
  • TV-Reklame
  • Drone video
  • Produktvideo
  • Busreklame

Pakkeløsning :

  • Reklamevideo
  • Præsentationsvideo
  • Testimonial film
Fotografering :
  • Madfotografering
  • Portrætfoto
  • Gruppefoto
  • Produktbilleder
  • Drone foto
  • 360 graders foto

Vejledning :

  • Intern analyse: mål og strategier
  • Ekstern analyse: den primære og sekundære målgruppe
  • Markedsføringsplan og content plan
  • Råd om videoproduktion og fotografering 
  • Generelle råd om sociale medier, hjemmeside og SEO
  • Netværk og anbefalinger af andre samarbejdspartnere