Busreklame
Fang opmærksomheden - de har allerede mobilen i hånden
Fang målgruppens opmærksomhed
Busreklame
En busreklame kan give flere salg eller flere besøgende. Fang målgruppen en målrettet visuel reklame tilpasset lokale eller nationale reklame spot. Passagerene i bussen sidder allerede med mobilen i hånden, og her er det vigtigt med en professionel busreklame. Kontakt Muvifo for et uforpligtende tilbud, og fang din målgruppes opmærksomhed.
Simpel Busreklame
Grafisk reklame eller fotoPro busreklame
Optaget reklamepakkeløsning
Reklame og spotModtag et tilbud
Få et overblik alle filmproduktioner
Reklamefilm, TV-Reklame, biografreklame, drone video, produktvideo, busreklame og kommunikationsstrategi
Planlægning af busreklame
Hvor skal eller hvor ønsker i at vise reklamen ?
Det er vigtigt at vide hvor busreklamen skal vises. Det kan være en busrute eller flere forskellige busruter. Når man beslutter sig for hvor reklamen skal vises, vil man typisk vælge en rute, som ens målgruppe benytter.
Hvem er jeres målgruppe ?
Målgruppen bliver typisk defineret ved at kigge på geografiske områder, alder, køn, interesser og købsmotiver. Lad os sammen blive klogere på hvem I skal henvende jer til.
Hvad er målet med busreklamen ?
Der er flere fordele ved at vælge reklame i bussen. Når du vælger et reklame spot vil du have et godt overblik over, hvem det er som de primære buspassagerer er. Som du ved benytter passagerene ofte den samme bus. Derved vil de se din busreklame når de tager afsted og når de kommer retur.
Hvad er det som I gerne vil opnå med en reklameringen ?
Det er vigtigt at definere et mål, senere vil det mål blive omfortolket til et budskab. Herefter planlægger vi i fællesskab hvordan budskabet formidles visuelt.
Hvad er jeres egne tanker omkring produktionen?
Jeg vil gerne høre om jeres egen forestilling omkring videoen, og så byder jeg ind med mine ideer. Det er fx en fordel at benytte sig af grafiske virkemidler, da en busreklame præsenteres uden lyd.
Hvad har i af ideer til reklamen ?
Har I selv nogle ideer vi skal implementere eller skal jeg komme op med en ide ?
En reklame i bussen præsenteres ofte uden lyd, derfor kan man med stor fordel benytte grafik. Dette afhønger af om i ønsker call-to-action eller at brande virksomheden.